уторак, 4. јул 2017.

♥ Impressions makeup brushes ♥ Impresije makeup četkica ♥


Ćao svima! Danas ću vam pisati o četkicama koje sam poručila na AliExpress-u. Čekice su koštale sve ukupno oko 550 dinara kad se konvertuje u valutu RSD. Četkicama sam i više nego zadovoljna. Ne opadaju dlake, mekane su, odlično rade posao, zaista sve reči hvale.

Moram samo da napomenem da sam četkice kupila sama, dakle nisu me kontaktirali ljudi koji rade u AliExpress-u da mi ponude saradnju. Sasvim slučajno sam ušla na sajt AliExpress-a i u odeljku Healt & Beauty, Hair - Makeup Brushes i našla jako povoljno ove četkice + free shipping i carinu nisam platila takođe.


Počeću od ove četkice za hajlajter. Njena cena je čini mi se bila 1.42$ ali nisam sigurna jer sam poručila pre skoro mesec dana. Ova četkica nije baš izazvala neko specijalno oduševljenje kod mene, možda jer su kopije Docolor četkica me zaista oduševile svojim ''radom'' pa sam previše očekivala, ali se takođe ne mogu ni požaliti da je loša, sasvim je okej za tu cenu. 



A sada ću vam pisati o kopijama Docolor četkica. Za koju god svrhu mi je palo na pamet da može koristiti, za tu svrhu mi se pokazale kao odlične. Čini mi se da je cena bila oko 3$. Smatram da četkice, nije bitno da li su kopije ili original, ako rade posao kako treba da nije bitna cena. Nemam puno originalnih četkica za šminkanje, neke zaista sebi ne mogu da priuštim zbog previsoke cene, ali kad poručim kopiju ja prosto budem oduševljena. Pokušaću da pronađem neke četkice original i kopije koje su okej sa cenom pa ću ih uporedim i kažem konačno mišljene vredi li novac uložen u original ili novac uložen u kopije.


Prva četkica iz ovog seta o kojoj ću vam pisati je ova za blend. Nju sam namenila za blendanje pregiba kao završni look i malo za spoljašnji V ugao oka. 


Sledeća četkica koju vam '' predstavljam '' je ova za korektor a takođe sam probala i da nanesem konture s njom, fenomenalna je, ona me je baš oduševila kako radi posao. ''Uzima '' dovoljno proizvoda, tačnije uzima onoliko proizvoda koja je sasvim dovoljna, ni manje ni više.


Naredna četkica je ova tanka, nju koristim za donji deo oka. Sasvim okej nanosi senku i precizno je jako nanosi.


Ovu četkicu koristim za blend samog pregiba oka. Malo više je pufnasta pa se nekad desi, ukoliko se ne pazi da ne bude jednak look.


Sledeću četkicu koju koristim u svrhe za blend donjeg dela oka i spoljašnji V ugao oka. Za blend donjeg dela oka mi se ova pokazala kao najbolja četkica.


I poslednja četkica je za popunjavanje obrva. Savršeno popuni obrve, rasporedi proizvod taman da ne budu jako '' napadne '' obrve, budu sasvim prirodne i lepe.

To bi bilo sve od mene za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. Da li ste vi koristile ove četkice ( kopije/orginal ) ? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook-u i na instagram-u. Ćaos ♥







Нема коментара:

Постави коментар