петак, 9. јун 2017.

♥ Pitanja koje niko ne postavlja ♥


Ćao svima! Za danas sam pripremila nešto drugaciji post od prethodnih. Odlučila sam se da to budu pitanja koje retko ko da pita ili niko se ne usudi da pita. Pa ako vam se svidi možete i vi uraditi isto. Pa da počnemo ...

Šta imaš na sebi? 
- Pidžamu u tome se najlepše osećam.

Da li si ikada bila zaljubljena?
- Jesam.

Užasni raskid?
- Ne.

Koliko si visoka?
- 156 cm.

Koliko kilograma imaš?
- 44kg.

Imaš li pirsing?
- Ne.

Imaš li tetovažu?
- Ne.

Omiljena serija?
- Strasti Toskane.



Koliko godina imaš?
- 21, za malo više od mesec dana 22 god.

Kvalitete koje tražiš od partnera?
- Ne mora da bude neki lepotan, ali bar neka bude dobar u duši, da ima poverenje i da je iskren.

Omiljena izreka?
- Ko zna zašto je to dobro.

Omiljeni glumac?
- Roberto Farnesi.

Omiljena boja?
- Nebo plava.

Glasna ili tiha muzika?
- Zavisi od situacije.

Gde ideš kada si tužna?
- Legnem u krevet.

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
- 20-30 minuta.

Jesi li se ikada potukla?
- Hahahah da.

Zašto pišeš blog?
- Pišem zbog ogromne ljubavi prema šminci i kozmetici.

Strahovi?
- Zmije, skakavci

Šta te je poslednji put rasplakalo?
- Radije ne bih o tome..

Značenje iza naziva tvoja bloga?
- Moja priča iliti Moj stori

Kada si poslednji put nekome rekla volim te ?
- Hm, mislim da je pre neki dan, nisam sigurna.

Poslednja serija koju si odgledala?
- Lo que la vida me robo

Poslednja osoba s kojom si razgovarala?
- Mama.

Odnos između tebe i osobe kojoj si poslala poruku?
- Bratsko-sestrinjski odnos.

Omiljena hrana?
- Riblji paprikaš

Mesto koje želiš da posetiš?
- Zadar



Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
- Apatin

Imaš li simpatiju?
- Recimo da imam.



Kada si posledji put poljubila nekoga?
- Malo pre, brata.

Kada te je poslednji put neko uvredio?
- Ne sećam se.

Omiljeni slatkiš?
- Mars čokoladica.

Sviraš li neki instrument?
- Ne.

Omiljeni deo nakita?
- Minđuše.

Treniraš li nešto?
- Ne.

Pesma koju pevušiš?
- Lapsus bend '' Budalo '' 
https://www.youtube.com/watch?v=QOFfWA9VmC8

Na sva pitanja sam odgovorila iskreno, ukoliko želite i vi odgovorite na ova pitanja, a linkove vaših postova tj odgovora na pitanja mi ostavljajte u komentarima. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар