четвртак, 18. мај 2017.

♥ Nega lica ♥


Ćao devojke! Ja sam Branislava. Za svoj prvi post sam pripremila negu svog lica i za narednih par postova biće sve o nezi kose, tela, usana. Imala sam pre svoj blog, ali sam ga obrisala jer nikako nisam stizala da pišem postove što zbog obaveza na faxu, što zbog obaveza van njega, ali zato sam ponovo tu sa novim nazivom i potrudiću se maksimalno da objavjujem postove i da ih pripremam jer su šminka i kozmetika moje velike ljubavi. 

Pa da počnemo. Moja koža lica je čas suva, čas normalna ali jako retko T zona je masna, sklona je bubuljicama i aknama kada su u pitanju oni dani i nije zahtevna. Ovoliko proizvoda koristim jer upotrebljavam čuvene ženske rečenice '' Treba mi '' i '' Da isprobam ''.


Umivalica koju koristim 1-2 put' nedeljno je Garnier SkinActive Micellar Cleansing Gel Wash. Uklanja nečistoće i jako sam zadovoljna, ali uklanjanjem šminke i nisam baš jer dosta razmazuje maskaru, ajlajner i karmin. Zato je najradije koristim kao umivalicu i zadovoljna sam. Ovaj proizvod takođe koristim za čišćenje beauty blendera i četkica. To su fantastični rezultati čistoće, pogotovo belog blendera. 


Sledeće što koristim ujutru i uveče za čišćenje lica je ovaj Aronia Tonik za lice. Kupila sam ga ja misli u Starim Banovcima u Zdravoj hrani. Čovek i žena imaju plantažu aronije pa kreiraju proizvode za zdravlje. Lepo čisti kožu i čini je mekanom.

Sredstvo koje koristim kao masku za lice i piling je Balea gel za umivanje 3u1 čišćenje, piling i maska. Idealan je i za skidanje šminke. Bele je boje sa plavim granulicama. Ovaj proizvod koristim tako stavim proizvod na ruku a zatim lagano umasiram na lice dok se sve granulice ne istope a zatim pustim 3-4 minuta da odstoji na licu pa onda isperem toplom vodom. Koža bude mekana, čista i matirana.


Od pre, možda 15 ak dana sam počela da koristim Balea micelarnu vodu i oduševljena sam. Moja micelarna voda je za mešovitu kožu. Skida šminku ravnomerno i ne razmazuje je, čak ni maskaru, ajlajner i dugotrajne mat karmine. Nema masnoće u sebi a koža nakon čišćenja postaje mekana i hidrirana.


Byphasse tonik za čišćenje lica sam kupila u DM-u kad su bili na akciji 1+1 gratis i oduševila se mirisom, nežnošću koju ima u sebi. Koža postaje mekana i blistava, ne samo tada kada koristite proizvod već i sutradan. Njega koristim samo nakon skidanja šminke micelarnom vodom, jer tada micelarna voda i on deluju zajedno mnogo bolje na kožu. Prijatnog je mirisa i što je najbitnije nema alkohola u sebi a sa mirisom je ružine vode. Tonik je namenjen svim tipovima kože.


To bi bili moji proizvodi za negu lica. Da li vi koristite neki od ovih proizvoda ili ste koristili? Kakvi su vaši utisci o ovim proizvodima? Koje vi proizvode koristite za negu lica? Prijavite se kao čitaoci na moj blog, dodajte me za prijatelja na facebook-u i hvala vam puno na čitanju! Ćaos ♥

6 коментара:

  1. Sjajni kozmetički proizvodi, neke od njih koristim dok ću neke tek da probam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) verujem da ce se i tebi dopasti proizvodi :)

      Избриши
    2. Imala sam prilike da isprobam sve prizvode osim ovog Aronia Tonika, koji deluje baš zanimljivo. Želim ti puno uspeha u daljem blogovanju!
      Zapratila sam te kao čitalac bloga, bila bih jako srećna da zapratiš i ti moj blog :)

      https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

      Избриши
    3. Hvala ti puno :) zapraticu :)

      Избриши
  2. Draga,s obzirom da si nova blogerka,ovaj post mi se stvarno jako svideo!Obično novi blogeri nemaju lepe slike i tekst u prvih nekoliko postova,međutim ti si prešla moja očekivanja.Želim ti sreću u daljem blogovanju. :* <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post

    ОдговориИзбриши